loading... Nestemate peste veacuri!
Misu Radovici
Eu voi lauda pe Domnul pentru dreptatea Lui si voi canta Numele Domnului, Numele Celui Preainalt. (Ps.7:17)
Voi lauda pe Domnul din toata inima mea, voi istorisi toate minunile Lui. (Ps.9:1)
De aceea, Doamne, Te voi lauda printre neamuri, voi canta spre slava Numelui Tau. (Ps.18:49)
Scoala-Te, Doamne, cu puterea Ta, si vom canta si vom lauda puterea Ta. (Ps.21:13)
Voi vesti Numele Tau fratilor mei si Te voi lauda in mijlocul adunarii. (Ps.22:22)
Cei saraci vor manca si se vor satura, cei ce cauta pe Domnul, Il vor lauda: vesela sa va fie inima pe vecie! (Ps.22:26)
Iata ca mi se si inalta capul peste vrajmasii mei, care ma inconjoara: voi aduce jertfe in cortul Lui, in sunetul trambitei, voi canta si voi lauda pe Domnul. (Ps.27:6)
Neprihanitilor, bucurati-va in Domnul! Oamenilor fara prihana le sade bine cantarea de lauda. (Ps.33:1)
Voi binecuvanta pe Domnul in orice vreme; lauda Lui va fi totdeauna in gura mea. (Ps.34:1)
Si eu Te voi lauda in adunarea cea mare si Te voi slavi in mijlocul unui popor mare la numar. (Ps.35:18)
Si atunci limba mea va lauda dreptatea Ta, in toate zilele va spune lauda Ta. (Ps.35:28)
Mi-a pus in gura o cantare noua, o lauda pentru Dumnezeul nostru. Multi au vazut lucrul acesta, s-au temut, si s-au increzut in Domnul. (Ps.40:3)
Pentru ce te mahnesti, suflete, si gemi inauntrul meu? Nadajduieste in Dumnezeu, caci iarasi Il voi lauda; El este mantuirea mea si Dumnezeul meu. (Ps.42:5)
Atunci voi merge la altarul lui Dumnezeu, la altarul lui Dumnezeu care este bucuria si veselia mea si Te voi lauda cu harpa, Dumnezeule, Dumnezeul meu! (Ps.43:4)
Cuvinte pline de farmec imi clocotesc in inima si zic: "Lucrarea mea de lauda este pentru Imparatul!" Ca pana unui scriitor iscusit sa-mi fie limba! (Ps.45:1)
Din neam in neam iti voi pomeni numele: de aceea in veci de veci te vor lauda popoarele. (Ps.45:17)
Ca si Numele Tau, Dumnezeule, si lauda Ta rasuna pana la marginile pamantului; dreapta Ta este plina de indurare. (Ps.48:10)
Doamne, deschide-mi buzele, si gura mea va vesti lauda Ta. (Ps.51:15)
Te voi lauda totdeauna, pentru ca ai lucrat; si, in fata copiilor Tai, voi nadajdui in Numele Tau, caci este binevoitor. (Ps.52:9)
Eu ma voi lauda cu Dumnezeu, cu cuvantul Lui. Ma incred in Dumnezeu si nu ma tem de nimic: ce pot sa-mi faca niste oameni? (Ps.56:4)
Eu ma voi lauda cu Dumnezeu, cu cuvantul Lui, da, ma voi lauda cu Domnul, cu cuvantul Lui. (Ps.56:10)
Te voi lauda printre popoare, Doamne! Te voi canta printre neamuri. (Ps.57:9)
Dar eu voi canta puterea Ta; dis-de-dimineata voi lauda bunatatea Ta. Caci Tu esti un turn de scapare pentru mine, un loc de adapost in ziua necazului meu. (Ps.59:16)
O, taria mea! Pe Tine Te voi lauda, caci Dumnezeu, Dumnezeul meu cel preabun, este turnul meu de scapare. (Ps.59:17)
Mi se satura sufletul ca de niste bucate grase si miezoase, si gura mea Te lauda cu strigate de bucurie pe buze ... (Ps.63:5)
Cel neprihanit se bucura in Domnul si in El isi cauta scaparea; toti cei cu inima fara prihana se lauda ca sunt fericiti. (Ps.64:10)
Binecuvantati, popoare, pe Dumnezeul nostru! Faceti sa rasune lauda Lui! (Ps.66:8)
Am strigat catre El cu gura mea, si indata lauda a fost pe limba mea. (Ps.66:17)
Te lauda popoarele, Dumnezeule, toate popoarele Te lauda. (Ps.67:3)
Atunci voi lauda Numele lui Dumnezeu prin cantari, si prin laude Il voi preamari. (Ps.69:30)
Si eu voi nadajdui pururi, Te voi lauda tot mai mult. (Ps.71:14)
Si Te voi lauda in sunet de lauta, Iti voi canta credinciosia, Dumnezeule, Te voi lauda cu harpa, Sfantul lui Israel! (Ps.71:22)
Cand Te voi lauda, voi fi cu bucuria pe buze, cu bucuria in sufletul pe care mi l-ai izbavit; (Ps.71:23)
Dar tot voi lauda lucrarile Domnului, caci imi aduc aminte de minunile Tale de odinioara; (Ps.77:11)
Si noi, poporul Tau, turma pasunii Tale, Te vom lauda in veci si vom vesti din neam in neam laudele Tale. (Ps.79:13)
Te voi lauda din toata inima mea, Doamne Dumnezeul meu, si voi preamari Numele Tau in veci! (Ps.86:12)
Cerurile lauda minunile Tale, Doamne, si credinciosia Ta in adunarea sfintilor! (Ps.89:5)
Caci Domnul este mare si foarte vrednic de lauda. El este mai de temut decat toti dumnezeii. (Ps.96:4)
Voi canta Domnului cat voi trai, voi lauda pe Dumnezeul meu cat voi fi. (Ps.104:33)
Cine va putea spune ispravile marete ale Domnului? Cine va putea vesti toata lauda Lui? (Ps.106:2)
Scapa-ne, Doamne Dumnezeul nostru, si strange-ne din mijlocul neamurilor, ca sa laudam Numele Tau cel sfant si sa ne falim cu lauda Ta! (Ps.106:47)
O, de ar lauda oamenii pe Domnul pentru bunatatea Lui si pentru minunile Lui fata de fiii oamenilor! (Ps.107:8)
Te voi lauda printre popoare, Doamne, Te voi canta printre neamuri. (Ps.108:3)
Voi lauda foarte mult cu gura mea pe Domnul, Il voi mari in mijlocul multimii; (Ps.109:30)
Laudati pe Domnul! Voi lauda pe Domnul din toata inima mea, in tovarasia oamenilor fara prihana si in adunare. (Ps.111:1)
Nu mortii lauda pe Domnul si nici vreunul din cei ce se coboara in locul tacerii ... (Ps.115:17)
Tu esti Dumnezeul meu, si eu Te voi lauda; Dumnezeule, Te voi preamari. (Ps.118:28)
Te voi lauda cu inima neprihanita, cand voi invata legile dreptatii Tale. (Ps.119:7)
Buzele mele sa vesteasca lauda Ta, caci Tu ma inveti oranduirile Tale! (Ps.119:171)
Toti imparatii pamantului Te vor lauda, Doamne, cand vor auzi cuvintele gurii Tale; (Ps.138:4)
... ei vor lauda caile Domnului, caci mare este slava Domnului! (Ps.138:5)
Da, cei neprihaniti vor lauda Numele Tau, oamenii fara prihana vor locui inaintea Ta. (Ps.140:13)
Dumnezeule, Iti voi canta o cantare noua, Te voi lauda cu lauta cu zece corzi. (Ps.144:9)
Te voi inalta, Dumnezeule, Imparatul meu, si voi binecuvanta Numele Tau in veci de veci. (Ps.145:1)
In fiecare zi Te voi binecuvanta si voi lauda Numele Tau in veci de veci. (Ps.145:2)
Mare este Domnul si foarte vrednic de lauda, si marimea Lui este nepatrunsa. (Ps.145:3)
Toate lucrarile Tale Te vor lauda, Doamne! Si credinciosii Tai Te vor binecuvanta. (Ps.145:10)
Gura mea sa vesteasca lauda Domnului, si orice faptura sa binecuvanteze Numele Lui cel sfant, in veci de veci! (Ps.145:21)
Laudati pe Domnul! Lauda, suflete, pe Domnul! (Ps.146:1)
Voi lauda pe Domnul cat voi trai, voi lauda pe Dumnezeul meu cat voi fi. (Ps.146:2)
Lauda pe Domnul, Ierusalime, lauda pe Dumnezeul tau, Sioane! (Ps.147:12)
El a inaltat taria poporului Sau: iata o pricina de lauda pentru toti credinciosii Lui, pentru copiii lui Israel, popor de langa El. Laudati pe Domnul! (Ps.148:14)